Pages

Monday 18 June 2012

Wishes :3

Assalamualaikum and Peace be upon you ~
Hey2 , hmm .. sekarang ni tetiba je aku rajin update blog . Hah ! Bagus laa aku jadi rajin :P Kay2 , tukar topik .
Hmm , wishes ? Ergh ! banyak sangat yang aku nak hajat . Nah , ni wishes aku . :P


First , nak sangat ade kawan yang faham perasaan aku . Tengok muke je pun dah faham dah . Tak kisah lelaki ke pompuan . 

Second , nak guy bestfriend . Bukan yang pondan or gay tapi lelaki yang sejati . Nak sangat ! Bukan boyfriend tapi GUY BESTFRIEND . Beza tuh :P 
Third , nak jumpe 1 Direction and Liam Payne ! Ergh .. ni yang desperate sangat ni . >.<
Fourth , nak pergi Japan and PARIS ! Kalau aku ade duit banyak , confirm aku pegi Paris :P

Fifth , nak tengok zaman remaja mama and abah . Huh , macam mane perangai diorang dalam sekolah ek ? o.O 
Sixth , kalau ye pun .. nnti bile dah dewasa , nak ade suami yang baik , penyayang dan alim . :D
Seventh , nak suara macam Adele ! Suara die .. Ya Allah ! Dengar je , terus cair .
Eighth , nak score PBS and 9 A ' s in SPM . InsyaAllah :)
Ninth , nak ade kawan yang cool and awesome . Tee hee >.<
Tenth , nak ade kembar muke tak serupa . And , same perangai je ngan die :P 

Eleventh , nak sangat naik kapal terbang . Huh , kesian aku . Tak pernah naik pon . Wuuwuu :'(


Hmm , I think that ' s all for now . Banyak kan wishes aku ? Haha , kebanyakannye semua wishes aku merepek je :P Sorry kalau cite ni tak best . Kbye !
Assalamualaikum and Peace be upon you ~

No comments:

Post a Comment