Pages

Thursday 14 June 2012

Couple ~

Assalamualaikum and Peace be upon you ~
Hey2 ! Hmm , couple ? Ramai kawan aku dah couple . Siap pegang tangan lagi . Biase lettuw . Remaja katakan . Pfft -_- Haish .. cinta ni ramai yang suke , ramai yang tak . Tetapi , bagi aku cinta ni kalau dah akhir2 tu confirm memang sakit hati ! I dunno why tapi aku mesti rase mcm tu kalau dalam bab cinta ni laa . Okay2 , dah lari topik dah . Hana FOCUS ! Lol >.<

Huh , ade sorang kawan aku ni couple . Dua2 same kelas . Bagi aku , diorang sweet gile tapi , kawan aku yang lain tak suke bile diorang couple . Huh , why tak suke !? Kalau diorang nak couple .. biar jelaa .  Aku tau laa yang boyfriend die tu perangai teruk but still nak hancurkan diorang punye relationship ? Ergh ! Kids these days .. so envy ! That ' s what I hate about SMK SS17 . Envy students ! Well yeah , bagi aku .. perangai lelaki tu memang laa teruk but I don't care . Aku takdelaa rase dengki sampai nak hancurkan orang punye relationship . Tu memang melampau ah ! Kawan macam tu memang takde gune ! Kesian aku tengok yang perempuan tu , selalu kene kutuk .. sakit hati . Die slalu simpan perasaan die tu dalam hati . Boyfriend die pun die tak bagitahu . Bile perempuan tu ade , semua kawan die cakap yang boyfriend die teruk laa , nak cari gaduh laa . I mean like if it ' s me  .. ' Dude , kalau nak cakap tu .. face to face ngan die laa . Takyah laa nak cakap ngan aku . ' And then , kawan aku yang lain suke gile kot kalau diorang break up . Pergh ! Jahat gile . Tak payah laa sampai nak break up . Kite cubelaa ubahkan perangai si lelaki tu . Ni tak . Memang laa .. kite cube dulu sebelum buat keputusan . Yang ni , sampai nak kutuk laa ape laa . Haish , klaa .. takde idea nak tulis . Sorry kalau cite ni tak best . Kbye !
Assalamualaikum and Peace be upon you ~ 

No comments:

Post a Comment