Pages

Saturday 23 June 2012

Nak macam dulu ~

Assalamualaikum and Peace be upon you ~
Ya Allah , rase macam nak undurkan masa baliklaa . Nak same sekolah / kelas ngan kawan lama . Rindu diorang laa ~ Sekolah menengah ni .. tak best kalau takde kawan lame aku . Kawan baru pon macam .. teruk pon ade , baik pon ade . SMK SS17 tu mesti je ade budak hot yang pandai and JAHAT ! Terutama yang perempuan . Kalau sekolah rendah dulu , semuanye rempit tapi diorang baik . Huh , kan best kalau kite boleh undurkan masa . Sekarang ni , semua kawan lame aku dah lain . Semua dah berpecah , termasuk aku . Sekarang ni pon , aku rehat dengan geng Farizan . Haish , ingat lagi dulu2 , dalam kelas .. kite semua buat lawak sesame . Gelak pon same2 . Now ? takde pon :/ Dulu2 , kiteorang selalu rebut nasi lemak ayam makcik kantin buat. Lol >.< lawak gile time tuh . Hmm , klaa tu je aku nak cakap . Sorry kalau tak best . Kbye ! 

No comments:

Post a Comment