Pages

Sunday 27 May 2012

Sabar je eh ?

Assalamualaikum and Peace be upon you :D Hey ! Dah lame tak update blog . Haha , sorry . Kay , nak update pasal kawan aku , Ain Nadia . Haish .. kesian die aku tengok . Die takde kawan macam aku . :/ Sabar je eh , Ain ? Aku faham macam mne kau rase .. sebab aku pon pernah rase mcm tu jugak . Tapi , aku tak kisah kalau aku takde kawan . Asalkan ade Allah s.w.t :) Dia selalu menemani hidup aku . So , jgn sedeh eh Ain ? Ingat Tuhan je . Kalau kau takde kawan jugak dalam sekolah .. InsyaAllah aku cube teman kau . Okay ? Sekarang ni , kite lepak je dengan kawan yg lain . Kay ? Kite cube lupekan orang yg tinggalkan kite tu . Okay laa .. itu je aku nak cakap . Sorry kalau tak best . Bubbye >.< ! Assalamualaikum and Peace be upon you ~

No comments:

Post a Comment