Pages

Sunday 11 March 2012

Alif Farhan

Assalamulaikum and Hey ya'll ! So , dah lame tak update blog . Teehee >.< Kay , nampak tak tajuk kat atas tu ? Haa ... aku nak cite sikit pasal mamat ni . ;D Die ni nak pindah kat Shah Alam . So , bile aku and Afidatul tahu die nak pindah ... kiteorg macam ' Seriously , dude ?! ' aku and die ( Afidatul ) doa jelah harap2 Alif tak pindah . Kalau Alif pindah , memang tak meriah la kelas ni . Die selalu kacau kiteorg tapi kebanyakannye die kacau Afidatul la . :P Mase tu , aku pernah la gaduh ngan die ... mulut die mcm lancau la sikit . :P Jgn marah eh Alif ? >.< Kay , minggu lepas kiteorg ade exam ... minggu lepas pon minggu yg last bagi Alif . Aku and Afidatul macam ' Cepatnye ... sob2 :'( ' So , aku cubelah nak layan Alif selalu but I failed :/ . Takpe , lain kali jelah . And then , mase hari jumaat hari last day bagi Alif .. time tu aku bosan . Aku pandang la Alif ... then , aku teringat name bapak die ..... lolz . Tak nak bgthu lah dekat sini . Private :P . Aku ingat je .. aku terus ejek ' NAJIS ' tetibe die dengar ... die terus ejek aku ' BAHRAIN ' . Aku gelak jelah >.< Aku excited gile sebab aku dah layan die banyak kali . Hmm , tu jelah aku nak tulis pasal die nih . Sorry kalau cite ni tak best :P K bai . Assalamualaikum . ~ Peace yaw ~ P/S : WE MISS YOU ALIF FARHAN !! hope kau sihat selalu di sana .

No comments:

Post a Comment